Am ajuns și aici. Din nou…

Publicat pe

De câtă vreme n-am mai trecut pe aici? De muuuuuult, că mi-e și rușine. Mi-am neglijat blogul. Mă rog, s-au neglijat mai multe în ultima vreme, dar n-are rost…

A trecut timpul. 4 ani, mai exact. Pe bune acum, de ce se întâmplă asta?

E adevărată vorba aia, cum că te bucuri cu adevărat de ceva când se termină. Abia acum îmi dau seama ce-ar fi putut să fie și-mi pare rău. Dar dacă e să păstrez spiritul optimist, acum începe totul.

Și totuși, de ce nu mă bucur?

Lasă un răspuns

