Septembrie, luni…

Publicat pe

Am fost, am văzut, m-am distrat. Și a trecut aproape o săptămână de când m-am întors. Culmea? Vreau să plec iar. Unde, nu știu, dar deja știu că nu-mi place orașul. Că mă enervez la gândul că trebuie să aștept încă un an ca să plec. Iar lumea cică se sfârșește la iarnă. Siiiigur, cadoul Moșului pentru noi toți. :))
În fine, partea grozavă a fost că mi-am găsit cartea în Cărturești, în Cluj. Asta da surpriză! Au mai fost și altele, dar sunt personale și doar eu le știu.
Mai am două săptămâni până când începe școala. Două săptămâni în care să mă obișnuiesc și să nu mă mai port ca un mic extraterestru aruncat în altă galaxie.
Să vedem dacă-mi iese figura. :))

Lasă un răspuns

