14

Publicat pe

Și au trecut două săptămâni. Două săptămâni în care am cunoscut mai mulți oameni decât în toată viața mea. Două săptămâni în care am încercat să mă obișnuiesc cu altceva. Curios, dar încă nu m-am trezit din vis. Tot în dimensiunea din capul meu am rămas, departe de tot ce-i în jur.

Am dat primul interviu din viața mea, am socializat cu cei care l-au comentat. Am cunoscut oameni noi, iar asta cred că este cel mai important lucru. Am primit recenzii, iar unii oameni m-au și anunțat că au avut curajul să-mi cumpere cartea.

Mi-am văzut prietenii cu romanul în mână, citind de zor. N-am crezut niciodată că o să apuc să văd așa ceva. Senzația a fost mult prea frumoasă, așa că nu mi-ar ajunge nici două sute de articole pe blog ca să descriu tot ce am simțit atunci. M-au motivat, iar asta a contat. M-au motivat să nu renunț, să continui să demonstrez că se poate, că nu sunt chiar atât de „blondă”. Așa că da, continui cu scrisul până când ori îmi vor muri neuronii, ori Dumnezeu știe ce se mai întâmplă. Dacă nu dispărem anul ăsta, o să mai auziți de mine mult timp. :))

Am primit și o diplomă. Și, cel mai important, o groază de aplauze.

Au fost cele mai grozave 14 zile din viața mea, în care am descoperit că imposibilul nu există dacă știi cum să te porți. Indiferent de vârstă, religie, principii politice, se poate, atâta vreme cât credem în ceea ce ne dorim. Dacă suntem siguri pe noi, nu avem bariere.

Așa că, în memoria acestor zile, nu-mi mai este teamă.

 

Dovada că nu vorbesc prostii! :))

6 gânduri despre „14

    Miky23 a spus:
    26 Iunie 2012 la 20:52

    Banuiesc ca te-ai simtit extraordinar. Felicitari pentru diploma si pentru curajul de a scrie Crima la timpul trecut. Esti o autoare minunata. Eu personal, te admir :*

      Adina a răspuns:
      26 Iunie 2012 la 21:41

      Mulțumesc mult! :*

    Lotus a spus:
    30 Iulie 2012 la 20:04

    „M-au motivat să nu renunț”. După prima carte şi deja te gândeşti să renunţi? Atunci îi grav… 🙂

      Adina Speteanu a răspuns:
      26 August 2012 la 19:33

      Calm, că nu-i așa grav. 🙂 Dar să zicem doar că nu am avut foarte multă încredere în mine la început. Iar reacția lor mi-a dat speranțe să continui. De renunțat nu renunț eu atât de repede :))

    cristinnap a spus:
    18 August 2012 la 0:16

    Deci, nu stiu cum te-ai simtit, dar banuiesc ca extraordinar. Felicitari si succes in continuare.
    Sii.. am si eu o intrebare. De unde pot face si eu rost de carte? Chiar mi-ar placea sa o citesc:)
    Imi poti trimite un raspuns aici? – cristinacristinuzza.2010@yahoo.com
    Deci,astept raspunsul tau.
    Inca o data, felicitari.

      Adina Speteanu a răspuns:
      26 August 2012 la 19:35

      Ce-ți pot răspunde acum, după ce am ajuns la internet, este să o comanzi de pe internet. Scuze, dar am lipsit multă vreme și nu mai sunt la curent cu nimic :))

Lasă un răspuns

