Se lansează! :D

Publicat pe

 

Marți, 12 iunie, ora 18:00, Cafeneaua Carada. 😀

 

 

*

Uşa biroului se deschide şi doamna îmi zâmbeşte. Se apropie de mine. Ştiu ce înseamnă asta. Inspir adânc.

-Poţi să intri, îmi spune. Este mai binedispus astăzi, murmură când trec pe lângă ea.

Întorc capul speriată, dar nu reuşesc să-i observ chipul, deşi presupun că zâmbeşte. Mai binedispus astăzi? Ce vrea să însemne asta? Că în zilele lui proaste o să fie mai rău decât este acum?

Închid uşa în urma mea şi rămân acolo. Îl privesc cuminte. Încerc să mă conving că pot să fac faţă, că nu am să mă dau de gol.

Capul îi este aplecat peste câteva hârtii de pe birou. Îi privesc părul de un şaten închis până aproape de umeri. Îmi amintesc de tânărul din faţa mormântului. Aceeaşi culoare, aceeaşi mărime.

Ori am vedenii, ori sunt în faţa acelui tânăr.

-Ia un loc, îmi spune cu o voce indiferentă, fără să-şi ridice capul.

Aştept câteva secunde; sper că mă va privi. Continuă să-şi vadă de treabă. Mă ignoră complet. Îmi strâng pumnii şi păşesc cu grijă spre scaunele din faţa biroului. Mă aşez cu grijă; pun geanta şi hârtiile pe cel din faţa mea. Îmi rotesc ochii prin încăpere. Privesc masa rotundă de lângă geam, plină cu tot felul de hârtii care stau să cadă. Lângă uşă se află o canapea şi un fotoliu de piele, iar în dreptul lor o mică măsuţă de sticlă.

Pereţii albi sunt acoperiţi de tablouri. În majoritatea apare tânărul din dreptul meu.

Aud cum mişcă foile, dar nu am curajul să-l privesc. Fără să-mi dau seama, încep să-mi frământ mâinile.

-Îţi place? întreabă după un minut, iar eu întorc capul speriată.

Zâmbeşte când vede rapiditatea cu care am întors privirea şi se lasă pe spătarul scaunului de piele.

-Biroul, specifică.

-Ăăă, da, mă bâlbâi. E frumos.

-Mă bucur că îţi place, pentru că nu cred că ne-am putea înţelege dacă nu ai accepta gusturile mele, vorbeşte cu amuzament. Privirea începe să-i coboare pe corpul meu.

Urmez direcţia ochilor lui şi observ decolteul pe care îl are bluza. Înţeleg la ce s-a referit Mădălina şi tuşesc încet. Îmi încrucişez mâinile la piept. Sper că înţelege aluzia mea.”

*

 

See you there 🙂

2 gânduri despre „Se lansează! :D

    Ghanda a spus:
    7 Iunie 2012 la 21:27

    Waaaaa!!! Ce dor mi-a fost sa citesc ceva luuuuung scris de tine. Abia astept sa vina martea, sa-mi iau cartea si s-o devoreeez!!!
    (Prin repetarea usor enervanta a unei litere nu vreau sa transmit ca mi s-a stricat tastatura, ci ca sunt pur si simplu extrem de entuziasmata.)

      Adina a răspuns:
      7 Iunie 2012 la 22:25

      Nu ești singura care nu mai are răbdare 😀 Deja am început să număr zilele. :))

Lasă un răspuns

